Pregled bibliografske jedinice broj: 429298
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks", 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"
(Emotional marketing in creation of "Starbucks" brand)
Autori
Keserović, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.10
Godina
2009
Stranica
31
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Emocionalni marketing; marka "Starbucks"
(Emotional marketing; "Starbucks" brand)
Sažetak
U ovom radu opisuje se formula uspjeha Starbucksa, jedne od najpoznatijih prodavaonica kave u svijetu, i zašto uživa titulu jednog od najsavršenijih primjera emocionalnog marketinga. Cilj rada je analizirati kako Starbucksova marka utječe na emocije potrošača, koja su pravila u toj igri te koji je rizik emocionalne strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka