Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429298

Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"


Keserović, Goran
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks", 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 429298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"
(Emotional marketing in creation of "Starbucks" brand)

Autori
Keserović, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
02.10

Godina
2009

Stranica
31

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Emocionalni marketing; marka "Starbucks"
(Emotional marketing; "Starbucks" brand)

Sažetak
U ovom radu opisuje se formula uspjeha Starbucksa, jedne od najpoznatijih prodavaonica kave u svijetu, i zašto uživa titulu jednog od najsavršenijih primjera emocionalnog marketinga. Cilj rada je analizirati kako Starbucksova marka utječe na emocije potrošača, koja su pravila u toj igri te koji je rizik emocionalne strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Keserović, Goran
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks", 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Keserović, G. (2009) 'Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Keserovi\'{c}, Goran}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {Emocionalni marketing, marka "Starbucks"}, title = {Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"}, keyword = {Emocionalni marketing, marka "Starbucks"}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Keserovi\'{c}, Goran}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {Emotional marketing, "Starbucks" brand}, title = {Emotional marketing in creation of "Starbucks" brand}, keyword = {Emotional marketing, "Starbucks" brand}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font