Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429296

Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina


Sertić, Marija
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 429296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina
(Marketing approach in Ana Rukavina foundation)

Autori
Sertić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
02.10

Godina
2009

Stranica
32

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
marketinški pristup; Zaklada Ana Rukavina
(marketing approach; Ana Rukavina foundation)

Sažetak
Cilj rada je ukazati na važnost neprofitnog sektora za društvo, kao i važnost marketinga za neprofitne organizacije. Predmet istraživanja je Zaklada Ana Rukavina čija se važnost za sve građane Republike Hrvatske želi pokazati u ovom radu. Također, cilj je ispitati da li je javnost upoznata s marketinškim aktivnostima zaklade Ana Rukavina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sertić, Marija
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Sertić, M. (2009) 'Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Serti\'{c}, Marija}, year = {2009}, pages = {32}, keywords = {marketin\v{s}ki pristup, Zaklada Ana Rukavina}, title = {Marketin\v{s}ki pristup u Zakladi Ana Rukavina}, keyword = {marketin\v{s}ki pristup, Zaklada Ana Rukavina}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Serti\'{c}, Marija}, year = {2009}, pages = {32}, keywords = {marketing approach, Ana Rukavina foundation}, title = {Marketing approach in Ana Rukavina foundation}, keyword = {marketing approach, Ana Rukavina foundation}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font