Pregled bibliografske jedinice broj: 429296
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina
(Marketing approach in Ana Rukavina foundation)
Autori
Sertić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.10
Godina
2009
Stranica
32
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
marketinški pristup; Zaklada Ana Rukavina
(marketing approach; Ana Rukavina foundation)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na važnost neprofitnog sektora za društvo, kao i važnost marketinga za neprofitne organizacije. Predmet istraživanja je Zaklada Ana Rukavina čija se važnost za sve građane Republike Hrvatske želi pokazati u ovom radu. Također, cilj je ispitati da li je javnost upoznata s marketinškim aktivnostima zaklade Ana Rukavina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka