Pregled bibliografske jedinice broj: 429281
Infografika u tradicionalnim i novim medijima
Infografika u tradicionalnim i novim medijima, 2009., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 429281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Infografika u tradicionalnim i novim medijima
(Infographic in traditional and new media)
Autori
Tomić, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.10
Godina
2009
Stranica
31
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
infografika; vizualna komunikacija; informacija
(infographic; visual communication; information)
Sažetak
Zbog prepoznavanja infografike kao pojednostavljenog vizualnog prikaza složenih podataka, procesa ili događaja, počela se masovno koristiti infografika, kako na televiziji i u novinama, tako i u novim medijima. Svoje korijene, u obliku kakav je danas poznat, vuče još iz razdoblja sredine 18. i početka 19. stoljeća, a vrhunac, bar što se tiče 20. stoljeća, doživljava 1996. na Olimpijskim igrama u Atlanti. Komunikološka znanost razlikuje standardne statističke elemente od standardnih nestatističkih elemenata infografike, a osvrće se i na temeljne komunikacijske perspektive U praksi postoje određene vizualne zakonitosti kojih se treba pridržavati kada se radi o infografikama. Sve navedeno zaokruženo je opisom paralelnog procesa izrade iste infografike za različite tipove medija, nebitno jesu li statičkog ili dinamičnog karaktera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb