Pregled bibliografske jedinice broj: 429203
IDENTITET PODUZEĆA U PRERADI DRVA I PROIZVODNJI NAMJEŠTAJA REPUBLIKE HRVATSKE
IDENTITET PODUZEĆA U PRERADI DRVA I PROIZVODNJI NAMJEŠTAJA REPUBLIKE HRVATSKE // Drvna industrija : znanstveno-stručni časopis za pitanja drvne tehnologije, 60 (2009), 3/09; 145-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 429203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IDENTITET PODUZEĆA U PRERADI DRVA I PROIZVODNJI NAMJEŠTAJA REPUBLIKE HRVATSKE
(Corporate identity in wood processing and furniture manufacturing in the Republic of Croatia)
Autori
Bičanić, Kristina ; Jelačić, Denis ; Gašparić, Vanja ; Carev-Laškarin, Vesna ; Kocbek-Nižetić, Miljana
Izvornik
Drvna industrija : znanstveno-stručni časopis za pitanja drvne tehnologije (0012-6772) 60
(2009), 3/09;
145-153
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
identitet poduzeća; prerada drva i proizvodnja namještaja; poimanje identiteta poduzeća
(corporate identity; wood processing and furniture manufacturing; perception of corporate identity)
Sažetak
Identitet poduzeća mnogi su autori definirali na različite načine i njegove jedinstvene definicije nema, ali to su svakako povijest, okruženje, dosadašnji razvoj i prepoznatljivost poduzeća. U ovom radu istraživali smo poimanje identiteta poduzeća unutar poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika, koji je sadržavao opće informacije o poduzeću i deset pitanja vezanih za poimanje identiteta poduzeća. Anketirano je 210 poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja, od kojih je na anketu odgovorilo njih 43 (20, 47 %), a u razmatranje je uzeto njih 35 (16, 67 %). Dobiveni su podaci statistički analizirani i uspoređeni primjenom χ 2-testa. Rezultati pokazuju da se definiranje pojma identiteta poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja u nas najčešće poistovjećuje s vizualnom prezentacijom poduzeća, njegovim imidžem te prepoznatljivošću i različitošću na tržištu. Istodobno, najveći broj ispitanika smatra da identitet poduzeća u najvećoj mjeri čine dizajn poduzeća, vanjska komunikacija poduzeća i njegova filozofija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Drvna tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
068-0683446-3510 - Adaptivno upravljanje procesima u proizvodnji proizvoda od drva (Jelačić, Denis, MZOS ) ( CroRIS)
068-0683446-3512 - Modeli povećanja konkurentnosti u izvozu finalnih proizvoda od drva (Motik, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije
Profili:
Kristina Klarić
(autor)
Miljana Kocbek Nižetić
(autor)
Denis Jelačić
(autor)
Vesna Carev-Laškarin
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts