Pregled bibliografske jedinice broj: 428483
Stvaranje marke - odrednica uspjeha
Stvaranje marke - odrednica uspjeha // Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Rijeka, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 428483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke - odrednica uspjeha
(Brand creation - success factor)
Autori
First, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 23.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
marka; stvaranje marke; identitet; značenje marke
(brand; brand creation; identity; brand meaning)
Sažetak
U doba karakterizirano naglim i nepredvidljivim promjenama u kakvom se danas nalazimo, ljudi nastoje smanjiti rizik donošenja svakodnevnih odluka opredjeljujući se za isprobana rješenja. U marketinškom okruženju upravo proizvodi s markom predstavljaju takva rješenja. Dajući jamstvo jednake kvalitete bez obzira gdje i kada se kupuje, marka štedi potrošačevo vrijeme i energiju. Za tržišne subjekte to istovremeno znači lojalnost klijenata i siguran priljev prihoda. Karakteristike jake i uspješne marke su njezin jasno definiran identitet i osobnost, razvijena mreža asocijacija, njezina relevantnost te autentičnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(autor)