Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 428483

Stvaranje marke - odrednica uspjeha


First, Ivana
Stvaranje marke - odrednica uspjeha // Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Rijeka, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 428483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke - odrednica uspjeha
(Brand creation - success factor)

Autori
First, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 23.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
marka; stvaranje marke; identitet; značenje marke
(brand; brand creation; identity; brand meaning)

Sažetak
U doba karakterizirano naglim i nepredvidljivim promjenama u kakvom se danas nalazimo, ljudi nastoje smanjiti rizik donošenja svakodnevnih odluka opredjeljujući se za isprobana rješenja. U marketinškom okruženju upravo proizvodi s markom predstavljaju takva rješenja. Dajući jamstvo jednake kvalitete bez obzira gdje i kada se kupuje, marka štedi potrošačevo vrijeme i energiju. Za tržišne subjekte to istovremeno znači lojalnost klijenata i siguran priljev prihoda. Karakteristike jake i uspješne marke su njezin jasno definiran identitet i osobnost, razvijena mreža asocijacija, njezina relevantnost te autentičnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

First, Ivana
Stvaranje marke - odrednica uspjeha // Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Rijeka, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
First, I. (2009) Stvaranje marke - odrednica uspjeha. U: Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika.
@article{article, author = {First, Ivana}, year = {2009}, keywords = {marka, stvaranje marke, identitet, zna\v{c}enje marke}, title = {Stvaranje marke - odrednica uspjeha}, keyword = {marka, stvaranje marke, identitet, zna\v{c}enje marke}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {First, Ivana}, year = {2009}, keywords = {brand, brand creation, identity, brand meaning}, title = {Brand creation - success factor}, keyword = {brand, brand creation, identity, brand meaning}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font