Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 428264

Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj školi


Lukša, Žaklin; Žamarija, Maja; Dragić Runjak, Tea; Sinković, Nevenka
Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj školi // Zbornik sažetaka 1o. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 321-322 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 428264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj školi
(Field Study Of Nature And Biology In Primary School)

Autori
Lukša, Žaklin ; Žamarija, Maja ; Dragić Runjak, Tea ; Sinković, Nevenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik sažetaka 1o. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2009, 321-322

ISBN
978-953-6241-07-1

Skup
10. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.09.2009. - 20.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
terenska nastava; škola u prirodi; izvanučionička nastava
(field education; school in the nature; out of classroom education)

Sažetak
Terenska nastava kao oblik izvanučioničke nastave pedagoški je učinkovita i interesantna u suvremenoj školi. U razrednoj nastavo provodi se tzv. nastava u prirodi. Cilj istraživanja je utvrditi koliko učinkovito se provodi terenska nastava u nižim razredima. Istraživanjm smo ispitali stavove učenika i nastavnika o terenskoj nastavi, koliko su učenici i nastavnici zadovoljni njome, te kakav je njen ststus u nastavi. U istraživanju smo koristili metode ankete učenika te ankete i intervjua nastavnika. Podaci su prikupljani tijekom školske godine 2006./07. , na uzorku od 170 učenika 5. razreda, te na 40 učitelja razredne nastave. Rezultati pokazuju veću zastupljenost terenske nastave nakon uvođenja HNOS-a i zadovoljstvo učenika i nastavnika ovim načinom rada. Problemi nastavnika uglavnom su organizacijske i financijske prirode. Nastavnici smatraju kako su dobro educirani za ovakav tip nastave dok s druge strane odgovori učenika pokazuju kako oni često smatraju da je terenska nastava zabava u kojoj oni nemaju točno definirane zadatke i ne razumiju što je stvarnomoraju napraviti. To ukazuje da unatoč zadovoljstvu učenika i nastavnika ipak postoje problemi u provođenju i ostvarivanju osnovnih ciljeva ovog tipa nastave. Jedan od načina da ovi rezultati budu bolji je i veće uključivanje nastavnika biologije i stručnih suradnika ili institucija u organizaciju i provođenje terenske nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin; Žamarija, Maja; Dragić Runjak, Tea; Sinković, Nevenka
Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj školi // Zbornik sažetaka 1o. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 321-322 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Lukša, Ž., Žamarija, M., Dragić Runjak, T. & Sinković, N. (2009) Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj školi. U: Besendorfer, V., Kopjar, N., Vidaković-Cifrek, Ž., Tkalec, M., Bauer, N. & Lukša, Ž. (ur.)Zbornik sažetaka 1o. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES.
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and \v{Z}amarija, Maja and Dragi\'{c} Runjak, Tea and Sinkovi\'{c}, Nevenka}, year = {2009}, pages = {321-322}, keywords = {terenska nastava, \v{s}kola u prirodi, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava}, isbn = {978-953-6241-07-1}, title = {Terenska nastava prirode i biologije u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {terenska nastava, \v{s}kola u prirodi, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and \v{Z}amarija, Maja and Dragi\'{c} Runjak, Tea and Sinkovi\'{c}, Nevenka}, year = {2009}, pages = {321-322}, keywords = {field education, school in the nature, out of classroom education}, isbn = {978-953-6241-07-1}, title = {Field Study Of Nature And Biology In Primary School}, keyword = {field education, school in the nature, out of classroom education}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font