Pregled bibliografske jedinice broj: 427733
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 427733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini
(Usage of psychology in marketing - commerce surroundings)
Autori
Trošt, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.09
Godina
2009
Stranica
29
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Primjena psihologije u marketingu; okruženje u trgovini
(Usage of psychology in marketing; commerce surroundings)
Sažetak
Glavni cilj ovog rada je dokazati povezanost psihologije i marketinga. Ostali ciljevi rada su objasniti osnove marketinga i psihologije, ponašanje potrošača, objasniti koje su to vanjske i unutarnje odrednice potrošačkog ponašanja. U zadnjem dijelu je prikazan utjecaj okruženja u trgovini na ponašanje potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka