Pregled bibliografske jedinice broj: 427730
Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište
Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 427730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište
(Marketing strategy of Xango juice implementation in Croatia)
Autori
Hafner, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.09
Godina
2009
Stranica
39
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Marketinška strategija uvođenja; XanGo sok; hrvatsko tržište
(Marketing strategy; Xango juice; Croatia)
Sažetak
Cilj je ovog rada, na primjeru Xango soka ukazati na važnost kvalitetnog istraživanja tržišta i analiziranja čimbenika poput marketing okruženja, konkurencije, navika potrošača, kulture potrošača, političko-pravnih i socijalnih karakteristika kako bi se mogla stvoriti jasna marketing strategija uvođenja proizvoda na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)