Pregled bibliografske jedinice broj: 427714
Poslovne strategije građevinskih poduzeća pri nastupu na inozemnom tržištu
Poslovne strategije građevinskih poduzeća pri nastupu na inozemnom tržištu, 2009., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 427714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovne strategije građevinskih poduzeća pri nastupu na inozemnom tržištu
(International business strategies fore AEC firms)
Autori
Jelić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Građevinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2009
Stranica
80
Mentor
Završki, Ivica
Ključne riječi
Poslovanje; strategija; graditeljstvo; inozemstvo; tržište
(Business; strategy; engieering; international; market)
Sažetak
Poslovne strategije građevinskih poduzeća pri nastupu na inozemnom tržištu
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Građevinarstvo