Pregled bibliografske jedinice broj: 427218
Što je novo u pedagoškom pristupu darovitoj djeci i učenicima
Što je novo u pedagoškom pristupu darovitoj djeci i učenicima // Poticanje darovite djece i učenika / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 46-57 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 427218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što je novo u pedagoškom pristupu darovitoj djeci i učenicima
(What is new in educational approach toward gifted children and students)
Autori
Sekulić-Majurec, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poticanje darovite djece i učenika
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002, 46-57
ISBN
953-6134-42-X
Skup
Poticanje darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.03.2002. - 23.03.2002
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
pedagoški pristup; darovitost; djeca; učenici
(educational approach; gift; children; students)
Sažetak
U ovom radu govori se o novostima u pedagoškom pristupu darovitoj djeci i učenicima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija