Pregled bibliografske jedinice broj: 427170
Samoprocjena kompetentnosti učitelja za pedagoški rad s roditeljima
Samoprocjena kompetentnosti učitelja za pedagoški rad s roditeljima // Školski vjesnik, 58 (2009), 1; 33-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 427170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena kompetentnosti učitelja za pedagoški rad s roditeljima
(Selfevaluation of teachers´ competence for educational working with paren)
Autori
Ljubetić, Maja ; Zadro, Suzana
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 58
(2009), 1;
33-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kompetencija; rad s roditeljima; učitelji
(competence; working with parents; teachers)
Sažetak
Od suvremenog učitelja/učiteljice očekuju se različite kompetencije, pa tako i one vezane za kvalitetnu suradnju s roditeljima/obiteljima te pedagoško obrazovanje roditelja. S ciljem istraživanja razine učiteljske kompetencije u tom segmentu njihova pedagoškog djelovanja poduzeto je pilot-istraživanje na uzorku od 85 učitelja/učiteljica zaposlenih u splitskim i kninskim osnovnim školama. U radu su prezentirani i interpretirani oni rezultati istraživanja koji se odnose na samoprocjenu učiteljske kompetencije za rad s roditeljima te oni koji se odnose na potrebu unapređivanja učiteljskih kompetencija u tom području. Dobiveni rezultati pokazali su nedostatnu kompetenciju učitelja za pedagoški rad s roditeljima te ukazali na manjkavosti sustava njihova osposobljavanja tijekom studija u tom području učiteljskog pedagoškog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)