Pregled bibliografske jedinice broj: 426837
Povezanost tjelesne težine i motoričkih sposobnosti kod trinaestogodišnjaka
Povezanost tjelesne težine i motoričkih sposobnosti kod trinaestogodišnjaka // Contemporary Kinesiology : Proceedings of the 1st Internacional Conference / Maleš, Boris (ur.).
Split : Mostar : Ljubljana: Faculty of Kinesiology ; Faculty of Natural Science, Matematics and Education ; Faculty of Sport, 2006. str. 155-158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 426837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost tjelesne težine i motoričkih sposobnosti kod trinaestogodišnjaka
(Relation between weight and motor abilities in 13 year old boys)
Autori
Miletić, Alen ; Brstilo, Goran ; Čular, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Contemporary Kinesiology : Proceedings of the 1st Internacional Conference
/ Maleš, Boris - Split : Mostar : Ljubljana : Faculty of Kinesiology ; Faculty of Natural Science, Matematics and Education ; Faculty of Sport, 2006, 155-158
Skup
Internacional Conference "Contemporary Kinesiology" (1 ; 2006)
Mjesto i datum
Kupres, Bosna i Hercegovina, 2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
spolne razlike; bmi indeks; tjelesna i zdravstvena kultura
(gender differences; BMI index; physical and health education)
Sažetak
Povišena i prekomjerna tjelesna težina (BMI - body mass index) kod učenika i učenica sedmih razreda (N=65) istraživana je s ciljem analiziranja utjecaja tjelesne težine na izvođenje testova za procjenu motoričkih i funkcionalnih sposobnosti u školskoj praksi. Evidentirano je ukupno 17, 9 % dječaka te 10, 1% djevojčica s povišenom i prekomjernom tjelesnom težinom. Regresijskim analizama utvrđen je različit utjecaj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti kod učenica i učenika. Učenice s povišenom tjelesnom težinom imaju značajno lošije rezultate u testu za procjenu funkcionalnih sposobnosti (F6), dok učenici s povišenom tjelesnom težinom značajno lošije izvode test za procjenu statičke snage (MSVIS). Rezultati istraživanja značajan su doprinos za nastavu TZK u svrhu individualiziranog planiranja i programiranja nastavnih i izvannastavnih tjelesnih aktivnosti za učenike s povišenom tjelesnom težinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split