Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 426681

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara


Slunjski, Edita
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Zadar, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 426681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara
(Perspectives of the development of the teacher’ s professional competences – development of the “ theoretical” practitioner)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Profesionalne kompetencije; kultura kontinuiranog istraživanja; refleksivni praktičar
(Professional competences; culture of continuous research; reflective practitioner)

Sažetak
Složena i zahtjevna odgojno – obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno – obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno – obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Zadar, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Slunjski, E. (2008) Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara. U: Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2008}, keywords = {Profesionalne kompetencije, kultura kontinuiranog istra\v{z}ivanja, refleksivni prakti\v{c}ar}, title = {Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija u\v{c}itelja and \#8211; razvoj "teorijskog" prakti\v{c}ara}, keyword = {Profesionalne kompetencije, kultura kontinuiranog istra\v{z}ivanja, refleksivni prakti\v{c}ar}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2008}, keywords = {Professional competences, culture of continuous research, reflective practitioner}, title = {Perspectives of the development of the teacher and \#8217; s professional competences and \#8211; development of the and \#8220; theoretical and \#8221; practitioner}, keyword = {Professional competences, culture of continuous research, reflective practitioner}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font