Pregled bibliografske jedinice broj: 426319
Partnerstvo - potrebe, očekivanja, osposobljenost, spremnost
Partnerstvo - potrebe, očekivanja, osposobljenost, spremnost // Knjiga radova s konferencije Partnerstvo roditelja i odgojno obrazovnih ustanova:kvalitetna škola u Dubrovniku i Dubrovačko-neretvanskoj županiji 1992-2007 / Jagoda Tonšić-Krema et al. (ur.).
Dubrovnik: Zavod za javno zdravstvo Dubrovačko neretvanske -županije:Udruga roditelja za izbor kvalitetnog odgoja i obrazovanja Dubrovnik, 2008. str. 11-12 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 426319 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo - potrebe, očekivanja, osposobljenost, spremnost
(Partnership - needs, expectations, training, willingness)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga radova s konferencije Partnerstvo roditelja i odgojno obrazovnih ustanova:kvalitetna škola u Dubrovniku i Dubrovačko-neretvanskoj županiji 1992-2007
/ Jagoda Tonšić-Krema et al. - Dubrovnik : Zavod za javno zdravstvo Dubrovačko neretvanske -županije:Udruga roditelja za izbor kvalitetnog odgoja i obrazovanja Dubrovnik, 2008, 11-12
ISBN
978-953-95543-2-2
Skup
Konferencija Partnerstvo roditelja i odgojno obrazovnih ustanova
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 26.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
partnerstvo; roditelji; učitelji
(partnership; parents; teacher)
Sažetak
Rad čine teze za predavanje čija su okosnica četiri aspekta kvalitetnog partnerskog odnosa obitelji i odgojno-obrazovne ustanove i to: a) potrebe kako roditelja tako i prosvjetnih djelatnika za međusobnom kvalitetnom suradnjom na dobrobit djeteta/učenika ; b) očekivanja odnosno, nužnost njihova međusobnog istraživanja s ciljem pravodobnog odgovaranja na stvarne potrebe participanata u odnosu ; c) obostrana spremnost na suradnju te d) stvarna osposobljenost prosvjetnih djelatnika za građenje i unapređivanje partnerskih odnosa s roditeljima. U zaključku autorica nudi konkretne prijedloge za akciju kako bi se tijekom formalnog školovanja i njihova permanentnog stručnog usavršavanja podigla razina njihove osposobljenosti u tom aspektu profesionalnog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)