Pregled bibliografske jedinice broj: 425044
Specifičnosti senzomotoričkog razvoja djeteta do 30 mjeseci starosti
Specifičnosti senzomotoričkog razvoja djeteta do 30 mjeseci starosti // Zbornik radova 11. godišnje međunarodne konferencije Kondicijska priprema sportaša 2013 / Jukić, Igor ; Gregov, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2013. str. 513-517 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 425044 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti senzomotoričkog razvoja djeteta do 30 mjeseci starosti
(Specifics of sensorimotor development of the child up to 30 months of age)
Autori
Babić, Vana ; Vučetić, Vlatko ; Sukreški, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 11. godišnje međunarodne konferencije Kondicijska priprema sportaša 2013
/ Jukić, Igor ; Gregov, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2013, 513-517
Skup
Godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša (11 ; 2013)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2013. - 23.02.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
senzomotorički razvoj, djeca
(sensomotoric development, children)
Sažetak
Analizirajući brojnu literaturu i teorije može se zaključiti sljedeće ; djetetov rast i razvoj ovisan je o brojnim parametrima, ali je na isto toliko načina moguće utjecati na poboljšanje morfoloških karakteristika, motoričkih i kognitivnih sposobnosti te zdravstvenog statusa. Uvjetovan genetskim predispozicijama i okolinskim faktorima uz rad prilagođen senzitivnim fazama razvoja na djeci zanimljiv način moguće je napraviti veliku razliku između onih koji počinju djelovati od najranijih dana i onih koji čekaju odlazak u školske klupe. Standardiziranjem, strahom od pogreške i ograničavanjem u okvire guši se kreativnost u djetetu koja mu je potrebna da stvori svoju vlastitu budućnost. Igra je sastavni dio dječjeg odrastanja i ne treba je zanemarivati. Isto tako fizička aktivnost ne može se zamijeniti najrazličitijim medijskim sadržajima i kompjuterskim dostignućima. Mediji mogu pomoći u edukaciji i poslužiti u kratkoročnoj zabavi, ali primarnu ulogu moraju imati roditelji i stručne osobe koje će pratiti razvoj čovjeka od njegovih najranijih dana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija