Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 424595

Znanje kako konkurentska prednost


Bratić, Diana
Znanje kako konkurentska prednost // Intergrafika 2009 / Depolo, Jakša (ur.).
Zagreb: Zagrebački velesajam, 2009. str. 2-2 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 424595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanje kako konkurentska prednost
(Knowledge as a competitive advantage)

Autori
Bratić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Intergrafika 2009 / Depolo, Jakša - Zagreb : Zagrebački velesajam, 2009, 2-2

Skup
Intergrafika i Modernpak

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.06.2009. - 06.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
znanje; konkurentska prednost; intelektualni kapital; grafička industrija
(knowledge; competitive advantage; intellectual capital; graphic industry)

Sažetak
U današnje vrijeme moderno poslovno okruženje je turbulentno i nestabilno, a promjene su česte i nepredvidive. Stoga svaki poslovni subjekt, pa tako i grafički, mora ulagati velike napore kako bi u takvom poslovnom okruženju održao rast, razvoj, a ponajviše konkurentnost. Prvi korak u ostvarivanju konkurentnosti konstantno je ulaganje u znanje koje predstavlja intelektualni kapital poduzeća kojeg čini trojstvo od ljudskog, strukturalnog i potrošačkog kapitala, a upravo je taj ljudski kapital u vidu znanja, sposobnosti i vještina pokretačka snaga svakog proizvodno-uslužnog tržišno orijentiranog poduzeća. Znanje na optimalan način regrutira raspoložive ljudske resurse, upravlja tehnologijom, definira kapacitete, te postavlja misaone standarde u poduzeću koji neminovno vode do inovativnosti, dok inovativnost vodi produktivnosti, a produktivno poduzeće je i konkurentno poduzeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bratić, Diana
Znanje kako konkurentska prednost // Intergrafika 2009 / Depolo, Jakša (ur.).
Zagreb: Zagrebački velesajam, 2009. str. 2-2 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Bratić, D. (2009) Znanje kako konkurentska prednost. U: Depolo, J. (ur.)Intergrafika 2009.
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana}, editor = {Depolo, J.}, year = {2009}, pages = {2-2}, keywords = {znanje, konkurentska prednost, intelektualni kapital, grafi\v{c}ka industrija}, title = {Znanje kako konkurentska prednost}, keyword = {znanje, konkurentska prednost, intelektualni kapital, grafi\v{c}ka industrija}, publisher = {Zagreba\v{c}ki velesajam}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana}, editor = {Depolo, J.}, year = {2009}, pages = {2-2}, keywords = {knowledge, competitive advantage, intellectual capital, graphic industry}, title = {Knowledge as a competitive advantage}, keyword = {knowledge, competitive advantage, intellectual capital, graphic industry}, publisher = {Zagreba\v{c}ki velesajam}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font