Pregled bibliografske jedinice broj: 424595
Znanje kako konkurentska prednost
Znanje kako konkurentska prednost // Intergrafika 2009 / Depolo, Jakša (ur.).
Zagreb: Zagrebački velesajam, 2009. str. 2-2 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 424595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje kako konkurentska prednost
(Knowledge as a competitive advantage)
Autori
Bratić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Intergrafika 2009
/ Depolo, Jakša - Zagreb : Zagrebački velesajam, 2009, 2-2
Skup
Intergrafika i Modernpak
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.06.2009. - 06.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanje; konkurentska prednost; intelektualni kapital; grafička industrija
(knowledge; competitive advantage; intellectual capital; graphic industry)
Sažetak
U današnje vrijeme moderno poslovno okruženje je turbulentno i nestabilno, a promjene su česte i nepredvidive. Stoga svaki poslovni subjekt, pa tako i grafički, mora ulagati velike napore kako bi u takvom poslovnom okruženju održao rast, razvoj, a ponajviše konkurentnost. Prvi korak u ostvarivanju konkurentnosti konstantno je ulaganje u znanje koje predstavlja intelektualni kapital poduzeća kojeg čini trojstvo od ljudskog, strukturalnog i potrošačkog kapitala, a upravo je taj ljudski kapital u vidu znanja, sposobnosti i vještina pokretačka snaga svakog proizvodno-uslužnog tržišno orijentiranog poduzeća. Znanje na optimalan način regrutira raspoložive ljudske resurse, upravlja tehnologijom, definira kapacitete, te postavlja misaone standarde u poduzeću koji neminovno vode do inovativnosti, dok inovativnost vodi produktivnosti, a produktivno poduzeće je i konkurentno poduzeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija