Pregled bibliografske jedinice broj: 424380
Pravopisno-jezično i pedagoško-didaktičko značenje Jukićeva Početka pismenstva
Pravopisno-jezično i pedagoško-didaktičko značenje Jukićeva Početka pismenstva // Bosna franciscana: časopis Franjevačke teologije Sarajevo, 4 (1995), 88-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 424380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravopisno-jezično i pedagoško-didaktičko značenje Jukićeva Početka pismenstva
(Orthographic-linguistic and pedagogical-didactic importance of the primer Početak pismenstva (Ivan Franjo Jukic))
Autori
Pandžić, Vlado
Izvornik
Bosna franciscana: časopis Franjevačke teologije Sarajevo (1330-7487) 4
(1995);
88-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Ivan Franjo Jukić; pravopis; jezik; pedagogija; didaktika; početnica.
(Ivan Franjo Jukic; orthography; language; pedagogy; didactics; primer.)
Sažetak
Nakon dviju odličnih hrvatskih franjevačkih početnica, Miletićeva Početka slovstva (1815.) i Marijanovićeva Bukvara (1836.), u prvoj polovici 19. stoljeća u Bosni i Hercegovini objavljena je 1848. i treća: Početak pismenstva Ivana Franje Jukića. Iznimno je pravopisno-jezično pa pedagoško-didaktičko značenje te početnice za hrvatski katolički narod u sredini 19. stoljeća u Bosni i Hercegovini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI