Pregled bibliografske jedinice broj: 424239
Potreba cjeloživotnog obrazovanja učitelja stranih jezika s obzirom na tehnološki razvitak društva
Potreba cjeloživotnog obrazovanja učitelja stranih jezika s obzirom na tehnološki razvitak društva // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 46-422 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 424239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potreba cjeloživotnog obrazovanja učitelja stranih jezika s obzirom na tehnološki razvitak društva
Autori
Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010, 46-422
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Potreba cjeloživotnog obrazovanja učitelja stranih jezika s obzirom na tehnološki razvitak društva
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; kompetencije nastavnika stranih jezika; multimedijska nastavna sredstva i sadržaji
Sažetak
Brzi razvoj novih tehnologija često dovodi do toga da ih nastavnici stranih jezika ne žele ili ne znaju implementirati u nastavni proces. Budući da su učenici prihvatili nove tehnologije kao neodvojivu sastavnicu njihova života, nastavnici stranih jezika moraju biti spremni na cjeloživotno obrazovanje ukoliko žele zadržati svoju ulogu uspješnih edukatora. Kako bi nastavnici stekli potrebne teorijske, organizacijsko-socijalne i praktične kompetencije, potrebno je na visokoškolskim ustanovama uvesti kolegije o multimedijskoj nastavi stranih jezika, a posebni modularno ustrojeni tečajevi i seminari trebaju se organizirati za već diplomirane nastavnike kojima su potrebne dodatne vještine na tome polju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija