Pregled bibliografske jedinice broj: 42405
Statistička kontrola kakvoće poslovnih procesa u hotelskom trgovačkom društvu
Statistička kontrola kakvoće poslovnih procesa u hotelskom trgovačkom društvu, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 42405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Statistička kontrola kakvoće poslovnih procesa u hotelskom trgovačkom društvu
(Statistical Quality Control of Business Processes in a hotel enterprise)
Autori
Baldigara, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
14.12
Godina
1999
Stranica
161
Mentor
Biljan August, Maja
Neposredni voditelj
Biljan August, Maja
Ključne riječi
statistička kontrola kakvoće; procesi; 7 metoda statističke kontrole procesa; hotelsko trgovačko društvo
(statistical process contro; quality; seven tools; hotel enterprise)
Sažetak
Svako pojedino trgovačko društvo, koje želi primijeniti menedžment kakvoće, treba prepoznati važnost tehnika i metoda statističke kontrole kakvoće poslovnih procesa. Statitičke metode trebaju se smatrati alatom održavanja, razvoja i povećanja kakvoće te pretpostavkom donošenja odluka i uspješnog menedžmenta kakvoće. Ovaj znanstveni magistarski rad pokrvia više znanstvenih područja, a posvećen je praktičnoj primijeni statističkih metoda i tehnika kao instrumenata za donošenje odluka. S obzirom na multidimenzionalnost tretirane problematike, istraživanje zadire i u pitanje unutarnjeg ustrojstva hotelskog trgovačkog društva, menedžmenta, kakvoće te kontrole kakvoće izlaza poslovnih procesa, kao i u područje statističkih metoda i tehnika koje se koriste u svrhu kontrole kakvoće poslovnih procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija