Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423918

Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti


Hromadžić, Hajrudin
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti, 2008. (ostalo).


CROSBI ID: 423918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti
(Contemporary Ideology of Consumerism: Economic, Political and Cultural Aspects)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Izvornik
Kulturni inkubator Maribor, Slovenija

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2008

Ključne riječi
konzumerizam; kontakti s javnošću; medijska propaganda
(consumerism; public relations; media propaganda)

Sažetak
Predavanje je posvećeno prikazu povijesnog razvoja ideologije suvremenog konzumerizma, u ekonomskom, političkom i kulturalnom kontekstu, od 20-ih godina 20. stoljeća do danas, kroz mehanizme medijske propagande i rane modele PR-a (public relations).

Izvorni jezik
Slv

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti, 2008. (ostalo).
Hromadžić, H. (2008) Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti. Kulturni inkubator Maribor, Slovenija. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2008}, keywords = {konzumerizam, kontakti s javno\v{s}\'{c}u, medijska propaganda}, title = {Sodobna ideologija potro\v{s}ni\v{s}tva: ekonomski, politi\v{c}ni in kulturni aspekti}, keyword = {konzumerizam, kontakti s javno\v{s}\'{c}u, medijska propaganda} }
@unknown{unknown, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2008}, keywords = {consumerism, public relations, media propaganda}, title = {Contemporary Ideology of Consumerism: Economic, Political and Cultural Aspects}, keyword = {consumerism, public relations, media propaganda} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font