Pregled bibliografske jedinice broj: 423918
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti, 2008. (ostalo).
CROSBI ID: 423918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sodobna ideologija potrošništva: ekonomski, politični in kulturni aspekti
(Contemporary Ideology of Consumerism: Economic, Political and Cultural Aspects)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Izvornik
Kulturni inkubator Maribor, Slovenija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2008
Ključne riječi
konzumerizam; kontakti s javnošću; medijska propaganda
(consumerism; public relations; media propaganda)
Sažetak
Predavanje je posvećeno prikazu povijesnog razvoja ideologije suvremenog konzumerizma, u ekonomskom, političkom i kulturalnom kontekstu, od 20-ih godina 20. stoljeća do danas, kroz mehanizme medijske propagande i rane modele PR-a (public relations).
Izvorni jezik
Slv
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)