Pregled bibliografske jedinice broj: 423909
New Perspectives of Media Public
New Perspectives of Media Public // From Samizdat to Blogging: Globalization and New Forms of Political Expression
Budimpešta, Mađarska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 423909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
New Perspectives of Media Public
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
From Samizdat to Blogging: Globalization and New Forms of Political Expression
Mjesto i datum
Budimpešta, Mađarska, 18.02.2008. - 22.02.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
media public; mass audience; media audience
Sažetak
There are the three approaching levels to the topic of media public in this lecture: 1. historical concept of the mass audience of mass media ; 2. media audience in the framework of reception studies and cultural studies (so-called active media audience) ; actual perspectives of contemporary media audience, new media public.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)