Pregled bibliografske jedinice broj: 423902
Doprinos nastavi učenja plivanja u školi i vrtiću
Doprinos nastavi učenja plivanja u školi i vrtiću // Škola i razvoj / Matas, Mate ; Vučak, Slavica ; Prskalo, Ivan (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004. str. 243-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 423902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos nastavi učenja plivanja u školi i vrtiću
(Contribution to swimming lessons in school and kindergarten)
Autori
Grčić-Zubčević, Nada ; Wolf-Cvitak, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Škola i razvoj
/ Matas, Mate ; Vučak, Slavica ; Prskalo, Ivan - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004, 243-249
ISBN
953-99121-2-1
Skup
Peti dani Mate Demarina: Škola i razvoj - School and development, Međunarodni znansveno-stručni skup
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 13.05.2004. - 14.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
plivači početnici; igre u vodi; određivanje znanja plivanja
(beginner swimmers; water games; assessment of swimming ability)
Sažetak
Učenje plivanja neplivača jedna je od osnovnih aktivnosti prisutna u dječjoj dobi. Svaki nastavnik Tjelesne i zdravstvene kulture osposobljen je da provodi i taj dio nastave. Odgajatelji su također, većinom, upućeni u tu problematiku kako bi i oni mogli aktivno sudjelovati u provođenju tog programa. Bez obzira na dob polaznika nastave ili tečajeva poduke neplivača sam proces se treba provoditi po određenom redoslijedu. Nastavne cjeline su uglavnom poznate, a ono što će nastavu učiniti uspješnom jest sposobnost učitelja plivanja. Kaže se da je svatko kovač svoje sreće, pa tako možemo reći kako je svaki učitelj plivanja uspješan onoliko koliko je kreativan. Nažalost, često je upravo to ono što nedostaje mnogim učiteljima plivanja. Ovim radom ponuđene su razne igre u vodi koje učitelji plivanja mogu koristiti kako bi lakše naučili djecu plivati. Igre su već podijeljene prema nastavnim cjelinama, što olakšava izbor određene igre. U drugom dijelu ovog rada navedena je problematika kriterija znanja plivanja. Autori predlažu nešto drugačiji pristup provjeri znanja plivanja odnosno razrađuju detaljno ocjenjivanje sigurnosti plivača u vodi. Ovaj rad nastoji potaknuti učitelje plivanja da izrade svoje programe učenja plivanja s maksimalnim korištenjem igara, te preciznijom završnom provjerom znanja plivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb