Pregled bibliografske jedinice broj: 42389
Turizam kao nacionalni strateški proizvod
Turizam kao nacionalni strateški proizvod // Economics and Ecology in Function of Tourism Development / Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 99-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 42389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turizam kao nacionalni strateški proizvod
(Tourism as a national strategic product)
Autori
Blažević, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Economics and Ecology in Function of Tourism Development
/ Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999, 99-111
Skup
2nd International Scientific Conference Economics and Ecology in Function of Tourism Development
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam; nacionalni strateški proizvod; turistička potrošnja
(tourism; national strategic product; tourist consumption)
Sažetak
Vanjska i unutarnja ravnoteža hrvatskog gospodarstva svoj opći izraz imaju u ukupnoj neravnoteži i konačno u velikoj financijskoj nestabilnosti društva. Autor se bavi problemom ove neravnoteže i traženjem odgovora na pitanje kako iz nje izaći. Odgovor je usmjeren u promjenu ciljeva makroekonomske politike prema formiranju dugoročno promjenjene i nove agregatne ponude i mijenjanju postojeće strukture i veličine agregatne potražnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branko Blažević
(autor)