Pregled bibliografske jedinice broj: 423764
Ciljevi obrazovanja i tržište
Ciljevi obrazovanja i tržište // Obrazovanje i razvoj građanskog društva
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 423764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ciljevi obrazovanja i tržište
(The Aims of Education and Market)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Obrazovanje i razvoj građanskog društva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.02.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Bolonjska reforma; visokoškolski obrazovni sustav; tržište
(Bologna Process; High Education System; Market)
Sažetak
Provedba Lisabonske strategije i Bolonjskog procesa već su neupitan i neizostavan dio naše obrazovne svakodnevice. S obzirom da je do šire problematizacije i kritičke valorizacije učinaka i posljedica uvođenja spomenute reforme u Hrvatskoj došlo post festum, unatrag dvije do tri godine, putem tekstova, javnih tribina, medijskih istupa, o njezinim je učincima i posljedicama već podosta rečeno. Pitanje koje se nameće jest: što i kako je moguće učiniti kako bi se barem umanjili negativni učinci i rezultati uvođenja Bolonjske reforme u visokoškolski obrazovni sustav? Izlaganje je posvećeno kako kritici jedne od paradigmi koje se uspostavljaju prethodno objašnjenim reformskim modelom (profesor/ica kao » prodavač« i student/ica kao » kupac« , odnosno, rečeno menadžerskom terminologijom, relacija konzultant-klijent), kao i kratkom promišljanju što je moguće barem pokušati učiniti kako bi se prevazišli tako uspostavljeni obrasci, te zadržao dignitet nasljeđa klasičnog europskog obrazovnog sustava temeljenog na holističkom pristupu humanistički obrazovanom čovjeku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)