Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423397

Interno poduzetništvo – izlazna strategija


Rupčić, Nataša
Interno poduzetništvo – izlazna strategija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 56/57; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 423397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interno poduzetništvo – izlazna strategija
(Internal entrepreneurship - exit strategy)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5 (2009), 56/57; 46-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Internno poduzetništvo; strategija; motivacija
(Internal entrepreneurship; strategy; motivation)

Sažetak
Ključ rješenja suvremenih gospodarskih problema nalazi se u jačanju procesa stvaranja nove dodane vrijednosti, odnosno jačanje realnoga sektora. Stvaranje nove vrijednosti može se postići samo kroz intenziviranje i podupiranje poduzetničkih procesa i poduhvata, odnosno kroz inoviranje. Poduzetništvo se ne odnosi samo na mala poduzeća, odnosno osnivanje novih poduzeća ; ono je značajno i za velika poduzeća. Štoviše, upravo tzv. interno poduzetništvo predstavlja odlučujući čimbenik za dugoročni opstanak i razvoj svih pa tako i velikih poduzeća. Pojam internoga poduzetništva odnosi se na razvoj novih poduhvata u postojećim organizacijama. Pritom je posebice važno jačati značajke poduzetničkoga ponašanja pojedinaca, odnosno zaposlenika. To je dakle proces kojim pojedinci u nekoj organizaciji koriste postojeće prilike kako bi stvorili nešto novo ili razvili novu metodu rada koja odstupa od postojeće poslovne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša
Interno poduzetništvo – izlazna strategija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 56/57; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Rupčić, N. (2009) Interno poduzetništvo – izlazna strategija. Poslovni savjetnik, 5 (56/57), 46-47.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {46-47}, keywords = {Internno poduzetni\v{s}tvo, strategija, motivacija}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {5}, number = {56/57}, issn = {1845-092X}, title = {Interno poduzetni\v{s}tvo – izlazna strategija}, keyword = {Internno poduzetni\v{s}tvo, strategija, motivacija} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {46-47}, keywords = {Internal entrepreneurship, strategy, motivation}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {5}, number = {56/57}, issn = {1845-092X}, title = {Internal entrepreneurship - exit strategy}, keyword = {Internal entrepreneurship, strategy, motivation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font