Pregled bibliografske jedinice broj: 423397
Interno poduzetništvo – izlazna strategija
Interno poduzetništvo – izlazna strategija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 56/57; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 423397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interno poduzetništvo – izlazna strategija
(Internal entrepreneurship - exit strategy)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5
(2009), 56/57;
46-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Internno poduzetništvo; strategija; motivacija
(Internal entrepreneurship; strategy; motivation)
Sažetak
Ključ rješenja suvremenih gospodarskih problema nalazi se u jačanju procesa stvaranja nove dodane vrijednosti, odnosno jačanje realnoga sektora. Stvaranje nove vrijednosti može se postići samo kroz intenziviranje i podupiranje poduzetničkih procesa i poduhvata, odnosno kroz inoviranje. Poduzetništvo se ne odnosi samo na mala poduzeća, odnosno osnivanje novih poduzeća ; ono je značajno i za velika poduzeća. Štoviše, upravo tzv. interno poduzetništvo predstavlja odlučujući čimbenik za dugoročni opstanak i razvoj svih pa tako i velikih poduzeća. Pojam internoga poduzetništva odnosi se na razvoj novih poduhvata u postojećim organizacijama. Pritom je posebice važno jačati značajke poduzetničkoga ponašanja pojedinaca, odnosno zaposlenika. To je dakle proces kojim pojedinci u nekoj organizaciji koriste postojeće prilike kako bi stvorili nešto novo ili razvili novu metodu rada koja odstupa od postojeće poslovne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija