Pregled bibliografske jedinice broj: 423355
Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija
Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija. Zagreb: Jesenski i Turk, 2008 (monografija)
CROSBI ID: 423355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija
(Consumerism. Need, Life stile, ideology)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Jesenski i Turk
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
110
ISBN
953-222-294-4
Ključne riječi
konzumerizam; postindustrijski kapitalizam; neoliberalizam; postsocijalizam; šoping centri
(consumerism; postindustrial capitalism; neoliberalism; postsocialism; shoping malls)
Sažetak
Konzumerizam – nedvojbeno općedruštveni i sveobuhvatni fenomen današnjice – otvara nesaglediv prostor za artikulaciju brojnih pitanja poput, kako potrošačke prakse reprezentiraju identitete potrošača, njihove životne stilove, interese, svjetonazore? Pomaže li konzumerizam izražavanju vlastite osobnosti ili tek pruža privid istoga? Jesu li današnje prakse potrošnje nametnuta ideologija suvremenog kapitalizma ili tek slobodan izbor pojedinaca? Kako izgradnja šoping centara utječe na mijenjanje vizure gradova i javnog prostora općenito? Možemo li govoriti o svojevrsnoj transformaciji iz potrošača u protrošača (prosumer)?... Aktualnost ovih pitanja našu epohu definira ne samo kao neoliberalnu, već i kao epohu konzumerističkog kapitalizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)