Pregled bibliografske jedinice broj: 423246
Marketing posebnih priloga dnevnih novina
Marketing posebnih priloga dnevnih novina, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 423246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing posebnih priloga dnevnih novina
(Marketing of daily newspapers special addendums)
Autori
Žagar, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.07
Godina
2009
Stranica
112
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; dnevne novine; posebni prilozi
(marketing; daily newspapers; special addendums)
Sažetak
Rad analizirala posebne priloge te postavlja primjenjiv i realan model implementacije priloga u dnevno novinsko izdanje. Također provodi sustavno i objektivno istraživanje te prikazuje multiplikativan učinak plasmana posebnih priloga na povećanje uspješnosti dnevnih novina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)