Pregled bibliografske jedinice broj: 423222
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 423222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda
(Brand influence on selection of Croatian foodstuff)
Autori
Gregorović, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.06
Godina
2009
Stranica
99
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marka; prehrambeni proizvodi; Hrvatska
(brand; foodstuff; Croatia)
Sažetak
Marka je postala sastavni dio svekolikog čovjekovog djelovanja - ekonomskog, društvenog i kulturnog. Za proizvođače, marka predstavlja oblik komunikacije s potrošačima. Rad istražuje odnos hrvatskih i stranih marki, odnosno, ispituje koje od njih potrošači više preferiraju te se zaključuje kako potrošači ostaju vjerni domaćim, hrvatskim markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)