Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423222

Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda


Gregorović, Vedrana
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 423222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda
(Brand influence on selection of Croatian foodstuff)

Autori
Gregorović, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.06

Godina
2009

Stranica
99

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marka; prehrambeni proizvodi; Hrvatska
(brand; foodstuff; Croatia)

Sažetak
Marka je postala sastavni dio svekolikog čovjekovog djelovanja - ekonomskog, društvenog i kulturnog. Za proizvođače, marka predstavlja oblik komunikacije s potrošačima. Rad istražuje odnos hrvatskih i stranih marki, odnosno, ispituje koje od njih potrošači više preferiraju te se zaključuje kako potrošači ostaju vjerni domaćim, hrvatskim markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregorović, Vedrana
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Gregorović, V. (2009) 'Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregorovi\'{c}, Vedrana}, year = {2009}, pages = {99}, keywords = {marka, prehrambeni proizvodi, Hrvatska}, title = {Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda}, keyword = {marka, prehrambeni proizvodi, Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregorovi\'{c}, Vedrana}, year = {2009}, pages = {99}, keywords = {brand, foodstuff, Croatia}, title = {Brand influence on selection of Croatian foodstuff}, keyword = {brand, foodstuff, Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font