Pregled bibliografske jedinice broj: 423211
Mogućnosti internet promocije - primjer marke Persil
Mogućnosti internet promocije - primjer marke Persil, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 423211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti internet promocije - primjer marke Persil
(Internet promotion opportunities -Persil brand example)
Autori
Valčić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.07
Godina
2009
Stranica
38
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
internet promocija; Persil
(internet promotion; Persil)
Sažetak
Uvođenje i razvoj suvremene thnologije i njena primjena zahtijeva i neke nove načine promocije. Pojava interneta nije samo izmijenila medijsku sliku svijeta, već i načine promoviranja proizvoda. Internet promocija predstavlja oblik komunikacije s potrošačima koji otvara nove mogućnosti za uspešniju suradnju s njima te poduzećima pruža neograničebne oblike i načine napredovanja kako na lokalnom, tako i na inozemnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)