Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423027

Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja


Jelavić-Francinović, Sanja
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 423027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja
(Communication appeals in media advertising industry)

Autori
Jelavić-Francinović, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2009

Stranica
52

Mentor
Plenković, Mario

Ključne riječi
apel; komunikologija; medij; oglašavanje
(appeal; communication science; media; advertising)

Sažetak
U teoriji i praksi postoje različiti komunikološki apeli, pa u skladu s tim i mnogo njihovih komunikoloških klasifikacija. U radu je provedena analiza faktora koji utječu na određivanje komunikoloških apela u industriji medijskog oglašavanja odnosno struktura, funkcija i klasifikacija samih komunikoloških apela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelavić-Francinović, Sanja
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Jelavić-Francinović, S. (2009) 'Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelavi\'{c}-Francinovi\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {apel, komunikologija, medij, ogla\v{s}avanje}, title = {Komunikolo\v{s}ki apeli u industriji medijskog ogla\v{s}avanja}, keyword = {apel, komunikologija, medij, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelavi\'{c}-Francinovi\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {appeal, communication science, media, advertising}, title = {Communication appeals in media advertising industry}, keyword = {appeal, communication science, media, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font