Pregled bibliografske jedinice broj: 423027
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 423027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja
(Communication appeals in media advertising industry)
Autori
Jelavić-Francinović, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2009
Stranica
52
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
apel; komunikologija; medij; oglašavanje
(appeal; communication science; media; advertising)
Sažetak
U teoriji i praksi postoje različiti komunikološki apeli, pa u skladu s tim i mnogo njihovih komunikoloških klasifikacija. U radu je provedena analiza faktora koji utječu na određivanje komunikoloških apela u industriji medijskog oglašavanja odnosno struktura, funkcija i klasifikacija samih komunikoloških apela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(mentor)