Pregled bibliografske jedinice broj: 422714
Olimpijski marketing
Olimpijski marketing, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 422714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Olimpijski marketing
(Olympic marketing)
Autori
Vuletić, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
15.06
Godina
2009
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Olimpijske igre; marketing
(Olympic games; marketing)
Sažetak
Određivanje svrhe i ciljeva ovog istraživanja u uskoj je vezi sa predmetom istraživanja pa je svrha ovog rada istražiti razvoj "olimpijskog marketinga" kroz povijest i njegov sve veći značaj u organizaciji Olimpijskih Igara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)