Pregled bibliografske jedinice broj: 422707
Marketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske
Marketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 422707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske
(Marketing determinent of banking business promotion in Croatia)
Autori
Aničić, Rahela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
14.06
Godina
2001
Stranica
265
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing odrednice; unapređenje bankarskog poslovanja; Hrvatska
(Marketing determinent; banking business promotion; Croatia)
Sažetak
Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je ustanoviti i prikazati metodološki pristup svladavanja marketing odrednica makro i mikromarketing okruženja banaka. Težnja je analizirati posebnosti marketinga u bankarstvu, predstaviti marketinšku usmjerenost banaka kao nužnost unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija