Pregled bibliografske jedinice broj: 422706
Pozicioniranje proizvoda Nerezine 630
Pozicioniranje proizvoda Nerezine 630, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 422706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje proizvoda Nerezine 630
(Nerezine 630 product positioning)
Autori
Milenović, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
08.07
Godina
2009
Stranica
26
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
pozicioniranje proizvoda; Nerezine 630
(Nerezine 630; product positioning)
Sažetak
Svrha i cilj istraživanja je analiziranje prikupljenih podataka na temelju provedenog istraživanja tržišta koje će pokazati kako potrošači doživljavaju različite marke dostupnih proizoda n atržištu brodica. Potrebno je napraviti analizu postojeće pozicije na tržištu za prozvod Nerezine 630 te utvrditi kako je proizvod smjesten us vojesti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka