Pregled bibliografske jedinice broj: 422693
Integrirana marketinška komunikacija policije
Integrirana marketinška komunikacija policije, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 422693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana marketinška komunikacija policije
(Police integrated marketing communication)
Autori
Rožić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
12.03
Godina
2009
Stranica
28
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija; policija
(police; integrated marketing communication)
Sažetak
Svrha integralne marketinške komunikacije policije je analizirati njezin učinak na stupanj sigurnosti građana u prometu. Cilj ovog rada je analizirati potencijal kojeg mediji imaju u odašiljanju poruka u javnost, analizirati promocijske aktivnosti policije koje provodi samostalno ili putem medija, posebno na području provođenja preventivnih akcija sa kojima se djeluje na ciljane skupine npr. djecu, pješake, vozače, odnosno na problematiku sigurnosti cestovnog prometa i drugih preventivnih akcija, ali i provođenje represivnih mjera, kao i animiranju javnosti, odnosno građana radi pomoći i suradnje s policijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka