Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 422405

Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja


MIlat, Josip
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja, 1974., magistarski rad, Fakultet industrijske pedagogije, Rijeka


CROSBI ID: 422405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja
(Systematic approach to curricula programming of natural sciences, technique and technology in secondary education reform)

Autori
MIlat, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet industrijske pedagogije

Mjesto
Rijeka

Datum
26.04

Godina
1974

Stranica
72

Mentor
Petančić, Martin

Ključne riječi
programiranje sadržaja obrazovanja; nastavni plan i program; srednje obrazovanje; prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; reforma sustava obrazovanja
(curricula programming; curriculum; secondary education; natural sciences; technique; technology; education system; reform)

Sažetak
Rad je završni izvještaj projekta istraživanja sadržajne strukture prirodoznanstvenog i tehničko-tehnološkog nastavnog područja kao sastavnica nastavnog plana i programa općeg obrazovanja u srednjim školama. Polazeći od suvremenih teorija programiranja obrazovnih sadržaja, u radu se daje teorijska analiza postojećih nastavnih planova i programa te analiza ciljeva i zadataka nastavnih predmeta prirodoslovnog i tehničko-tehnološkog područja različitih tipova srednjih škola u Republici Hrvatskoj i nekoliko europskih zemalja različite razvijenosti. Sistemskim pristupom, na osnovi teorijske analize postojećeg stanja i analize trendova razvoja znanosti i tehnologije, predložena je nova matrica - model za strukturiranje i oblikovanje programskog sistema srednje škole iz područja sadržaja prirodnih znanosti i matematike te tehnike i tehnologije kao općeobrazovnih sadržaja srednjeg obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Josip Milat (autor)

Avatar Url Martin Petančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

MIlat, Josip
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja, 1974., magistarski rad, Fakultet industrijske pedagogije, Rijeka
MIlat, J. (1974) 'Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja', magistarski rad, Fakultet industrijske pedagogije, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {MIlat, Josip}, year = {1974}, pages = {72}, keywords = {programiranje sadr\v{z}aja obrazovanja, nastavni plan i program, srednje obrazovanje, prirodne znanosti, tehnika i tehnologija, reforma sustava obrazovanja}, title = {Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja}, keyword = {programiranje sadr\v{z}aja obrazovanja, nastavni plan i program, srednje obrazovanje, prirodne znanosti, tehnika i tehnologija, reforma sustava obrazovanja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {MIlat, Josip}, year = {1974}, pages = {72}, keywords = {curricula programming, curriculum, secondary education, natural sciences, technique, technology, education system, reform}, title = {Systematic approach to curricula programming of natural sciences, technique and technology in secondary education reform}, keyword = {curricula programming, curriculum, secondary education, natural sciences, technique, technology, education system, reform}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font