Pregled bibliografske jedinice broj: 422405
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja, 1974., magistarski rad, Fakultet industrijske pedagogije, Rijeka
CROSBI ID: 422405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja
(Systematic approach to curricula programming of natural sciences, technique and technology in secondary education reform)
Autori
MIlat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet industrijske pedagogije
Mjesto
Rijeka
Datum
26.04
Godina
1974
Stranica
72
Mentor
Petančić, Martin
Ključne riječi
programiranje sadržaja obrazovanja; nastavni plan i program; srednje obrazovanje; prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; reforma sustava obrazovanja
(curricula programming; curriculum; secondary education; natural sciences; technique; technology; education system; reform)
Sažetak
Rad je završni izvještaj projekta istraživanja sadržajne strukture prirodoznanstvenog i tehničko-tehnološkog nastavnog područja kao sastavnica nastavnog plana i programa općeg obrazovanja u srednjim školama. Polazeći od suvremenih teorija programiranja obrazovnih sadržaja, u radu se daje teorijska analiza postojećih nastavnih planova i programa te analiza ciljeva i zadataka nastavnih predmeta prirodoslovnog i tehničko-tehnološkog područja različitih tipova srednjih škola u Republici Hrvatskoj i nekoliko europskih zemalja različite razvijenosti. Sistemskim pristupom, na osnovi teorijske analize postojećeg stanja i analize trendova razvoja znanosti i tehnologije, predložena je nova matrica - model za strukturiranje i oblikovanje programskog sistema srednje škole iz područja sadržaja prirodnih znanosti i matematike te tehnike i tehnologije kao općeobrazovnih sadržaja srednjeg obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija