Pregled bibliografske jedinice broj: 422138
Zašto uključiti plivanje u program nastave TZK?
Zašto uključiti plivanje u program nastave TZK? // Zbornik radova 11. Ljetne škole kineziologa RH: Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002. str. 71-75 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 422138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto uključiti plivanje u program nastave TZK?
Autori
Petković, Vlado ; Leko, Goran ; Vučetić, Vlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 11. Ljetne škole kineziologa RH: Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002, 71-75
Skup
11. Ljetna škola kineziologa RH: Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2002. - 26.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Plivanje; nastava TZK
Sažetak
Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti, ali ne i statistički značajno utvrditi, da plivanje iznimno korisno utječe na poboljšanje antropološkog prostora. U svim varijablama koje su obrađene plivači u usporedbi sa obilježjima dječaka iste dobi koji nisu podvrgnuti tjelesnom vježbanju osim programom nastave u osnovnoj školi, iskazuju napredak pa i u varijablama gdje se tijekom IV i V razreda nalaze u prostoru ispodprosječnih rezultata. Povećanje satnice tjelesne i zdrastvene kulture u školama je neminovan proces jer jedino tako se može potencirati skladan antroploški razvoj u uvjetima prisutstva sve veće hipokinezije. Zbog uravnoteženosti između energetske i informatičke komponente, i pozitivnog djelovanja na transformaciju antropolškog statusa, plivanje bi trebalo uvrstiti u redovan program nastave TZK u osnovnimu i srednjim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski