Pregled bibliografske jedinice broj: 422071
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke, 2009., magistarski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 422071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
(The effect of corporate identity on reputation of socially responsible companies)
Autori
Tomerlin, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.07
Godina
2009
Stranica
205
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
korporativni identitet; imidž tvrtke; ugled tvrtke; društvena odgovornost
(corporate identity; corporate image; reputation of the company; social responsibility)
Sažetak
Teorijski dio ovog magistarskog rada sastoji se od poglavlja o korporativnom identitetu, imidžu, ugledu te društvenoj odgovornosti tvrtke. U radu su detaljno opisani pojmovi, elementi i povijesni razvoj. Kroz čitav sadržaj magistarskog rada navodi se niz primjera iz prakse koji se uglavnom odnose na prehrambenu tvrtku Podravka, druge prehrambene tvrtke, te tvrtke koje su imale utjecaj na razvoj navedenih pojmova. Rad sadrži slikovne i grafičke prikaze za većinu navedenih pojmova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(mentor)