Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 422071

Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke


Tomerlin, Renata
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke, 2009., magistarski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 422071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
(The effect of corporate identity on reputation of socially responsible companies)

Autori
Tomerlin, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2009

Stranica
205

Mentor
Plenković, Mario

Ključne riječi
korporativni identitet; imidž tvrtke; ugled tvrtke; društvena odgovornost
(corporate identity; corporate image; reputation of the company; social responsibility)

Sažetak
Teorijski dio ovog magistarskog rada sastoji se od poglavlja o korporativnom identitetu, imidžu, ugledu te društvenoj odgovornosti tvrtke. U radu su detaljno opisani pojmovi, elementi i povijesni razvoj. Kroz čitav sadržaj magistarskog rada navodi se niz primjera iz prakse koji se uglavnom odnose na prehrambenu tvrtku Podravka, druge prehrambene tvrtke, te tvrtke koje su imale utjecaj na razvoj navedenih pojmova. Rad sadrži slikovne i grafičke prikaze za većinu navedenih pojmova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomerlin, Renata
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke, 2009., magistarski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Tomerlin, R. (2009) 'Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke', magistarski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomerlin, Renata}, year = {2009}, pages = {205}, keywords = {korporativni identitet, imid\v{z} tvrtke, ugled tvrtke, dru\v{s}tvena odgovornost}, title = {Utjecaj korporativnog identiteta na ugled dru\v{s}tveno odgovorne tvrtke}, keyword = {korporativni identitet, imid\v{z} tvrtke, ugled tvrtke, dru\v{s}tvena odgovornost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomerlin, Renata}, year = {2009}, pages = {205}, keywords = {corporate identity, corporate image, reputation of the company, social responsibility}, title = {The effect of corporate identity on reputation of socially responsible companies}, keyword = {corporate identity, corporate image, reputation of the company, social responsibility}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font