Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421664

Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda


Perica, Eva; Cerjak, Marija
Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda // Zbornik radova 44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma / prof.dr.sc. Sonja Marić, prof.dr.sc. Zdenko Lončarić (ur.).
Osijek, 2009. str. 242-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 421664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda
(Influence of country of origin on consumers' purchasing decisions of food products)

Autori
Perica, Eva ; Cerjak, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma / Prof.dr.sc. Sonja Marić, prof.dr.sc. Zdenko Lončarić - Osijek, 2009, 242-246

Skup
44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma, zbornik radova

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.02.2009. - 20.02.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prehrambeni proizvodi; podrijetlo proizvoda; preferencije potrošača
(food products; products' origin; consumers’ preferences)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja, provedenog anketnim ispitivanjem 100 ispitanika u trgovačkim centrima i na sajmu „ Proizvodi hrvatskog sela“ u Zagrebu bio je utvrditi koliko podrijetlo proizvoda utječe na potrošačku odluku o kupnji prehrambenih proizvoda i to svježeg mesa, mesnih prerađevina, ribe i voća i povrća. Anketnim istraživanjem nastojalo se istražiti koliko potrošači obraćaju pažnju na podrijetlo proizvoda, te utvrditi preferencije potrošača prema domaćim i uvoznim proizvodima. Rezultati istraživanja su pokazali da više od polovice ispitanika podrijetlo smatra važnim pri izboru proizvoda koje kupuju, te da veliki udio ispitanika preferira domaće proizvode. Međutim, veliki broj ispitanika smatra da su uvozni prehrambeni proizvodi jeftiniji od domaćih. Potrošačima je u odabiru testiranih prehrambenih proizvoda najvažnije podrijetlo, zatim slijede cijena i izgled proizvoda, te im je na zadnjem mjestu po važnosti reklama. Ovo pokazuje, da su hrvatski potrošači svjesni kakve prednosti ili nedostatke imaju domaći ili strani prehrambeni proizvodi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perica, Eva; Cerjak, Marija
Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda // Zbornik radova 44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma / prof.dr.sc. Sonja Marić, prof.dr.sc. Zdenko Lončarić (ur.).
Osijek, 2009. str. 242-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perica, E. & Cerjak, M. (2009) Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda. U: prof.dr.sc. Sonja Marić, p. (ur.)Zbornik radova 44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma.
@article{article, author = {Perica, Eva and Cerjak, Marija}, editor = {prof.dr.sc. Sonja Mari\'{c}, p.}, year = {2009}, pages = {242-246}, keywords = {prehrambeni proizvodi, podrijetlo proizvoda, preferencije potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji prehrambenih proizvoda}, keyword = {prehrambeni proizvodi, podrijetlo proizvoda, preferencije potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perica, Eva and Cerjak, Marija}, editor = {prof.dr.sc. Sonja Mari\'{c}, p.}, year = {2009}, pages = {242-246}, keywords = {food products, products' origin, consumers and \#8217, preferences}, title = {Influence of country of origin on consumers' purchasing decisions of food products}, keyword = {food products, products' origin, consumers and \#8217, preferences}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font