Pregled bibliografske jedinice broj: 421651
OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI
OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 536-541 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 421651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI
(Swimming school with Agazzi method)
Autori
Zegnal, Marija ; Breslauer, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 536-541
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poduka neplivača; Agazzi metoda
(swimming school; Agazzi method)
Sažetak
Neosporno je da križevački bazeni imaju dugu tradiciju kupanja, tako isto možemo reći da ima i vrlo dugu i uspješnu tradiciju održavanja obuke neplivača. S obzirom na to da u današnje vrijeme još uvijek najčešće vlada metodička jednoličnost obuke neplivača, što najčešće proizlazi iz materijalnih nemogućnosti kvalitetnog obrazovanja voditelja. Kod formiranja skupina neplivača oduvijek težimo da nam skupina bude homogena, odnosno da su nam djeca istih godina, spola, motoričkih vještina, da imaju približne rezultate kod inicijalnog provjeravanja, no to se u praksi rijetko događa pa je stoga metoda Agazzi bila nešto drugačije i novo u našem radu. Nameće se mišljenje da prakticiranje vođenja obuke neplivača nadopunom elementima metode Agazzi daju neku novu dimenziju i otvaraju nove mogućnosti za razmišljanje i uvođenja novina u današnje stereotipe rada koji se provode prigodom obuke neplivača. Znamo da je plivanje vrlo važno u životu djeteta, ono je ujedno druženje, jača samopuzdanje, popunjava slobodno vrijeme, utječe na psihofizički razvoj djeteta kao i na socijalizaciju djeteta. Koliko je važan, u metodi Agazzi, odnos prema djetetu, toliko je isto važno voditi brigu i posvetiti pozornost te provjeriti uvijete prije ulaska na i u bazen u kojeg smo dovodili djecu, kolika je temperatura vode i postotak klora u vodi. Došli smo do zaključka da je svaka dobra ideja prihvatljiva, jer ideje se ponekad javljaju same od sebe, vjerojatno kao posljedica dugogodišnjeg rada i bavljenja određenom problematikom. Tako se rodila i ideja da se u obuci neplivača koristimo elementima iz metode Agazzi. Određena kombinacija elemenata i ideja najčešće kad nam se ukaže dolazi do rješenje novonastalog problema, kao što smo metodičku jednoličnost ublažili elementima metode Agazzi. Iz rada s djecom nametnula nam se potreba da kažemo da učitelj mora biti nadasve elokventan, pristupačan djeci i da bude brižan i zaigran, jer samo takav učitelj uživat će povjerenje i poštovanje djeteta. Moglo bi se, također, reći da je stoga: plivanje sentimentalna fuzija dvaju načela jednog zdravstvenog, drugog egzistencijalnog u životu djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Nevenka Breslauer
(autor)