Pregled bibliografske jedinice broj: 421650
NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI
NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 528-535 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 421650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI
(Physical education as basic organisational form of work in school)
Autori
Vrbanac, Desa ; Palijan, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 528-535
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura
(physical education)
Sažetak
Nova tehnološka otkrića neprestano smanjuju udio čovjeka u radu, a time smanjuju i potrebu za kretanjem. Nude se statičke i sjedeće aktivnosti, bilo u školi ili kod kuće, uz televiziju, računalo i sl. Takav suvremeni način života mladih koji se u većini slučajeva svodi na sjedenje, nameće potrebu za promjenom takvog ponašanja, te je sve potrebnije da Tjelesna i zdravstvena kultura preuzme ulogu održavanja ravnoteže između potrebe za kretanjem i novog načina života. Sadašnji fond nastavnih sati Tjelesne i zdravstvene kulture u srednjim školama ; dva ili jedanput tjedno po 45 minuta, nedovoljno je da bi se razvile navike za vježbanjem ili utjecalo na transformaciju antropološkog statusa učenika. Nameće se potreba uvođenja više sati Tjelesne i zdravstvene kulture u sustav školskog obrazovanja. Tada već počinje razvoj rizičnih čimbenika za pojavu ateroskleroze i povećane tjelesne težine. Redovita tjelesna aktivnost djece i mladih iznimno je važna za njihovo zdravlje, rast i razvoj, te prevenciju razvoja rizičnih čimbenika koji će utjecati na njihovo zdravlje u odrasloj dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Desa Vrbanac
(autor)