Pregled bibliografske jedinice broj: 421647
FRONTALNI OBLIK RADA U FUNKCIJI UVOĐENJA UČENIKA U SKUPNE OBLIKE RADA
FRONTALNI OBLIK RADA U FUNKCIJI UVOĐENJA UČENIKA U SKUPNE OBLIKE RADA // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 334-336 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 421647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
FRONTALNI OBLIK RADA U FUNKCIJI UVOĐENJA UČENIKA U SKUPNE OBLIKE RADA
(Frontal form of work in function of group forms of works)
Autori
Ružić, Elida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 334-336
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
frontalni oblik rada
(frontal form of work)
Sažetak
Na osnovi svega što je u ovom radu izloženo proizlazi da metodički organizacijski oblici rada predstavljaju jedan od osnovnih uvjeta za uspješno provođenje nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Da bi se njihove komparativne prednosti iskoristile u što je mogućoj većoj mjeri, držimo da osobitu pozornost treba pokloniti uvođenju učenika u primjenu metodičkih organizacijskih oblika rada. Primjereno tome, zbog izrazitih prednosti frontalnog oblika rada, u prvom razredu osnovne škole ili točnije, na samom početku školske godine treba primijeniti frontalni oblik rada, kako bismo što prije stvorili uvjete za uvođenje učenika u jednostavnije skupne metodičke organizacijske oblike rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Elida Ružić
(autor)