Pregled bibliografske jedinice broj: 421642
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi // 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 100-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 421642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi
(Physical Education as a moderator of integrated education in primary school)
Autori
Badrić, Marko ; Barić, Antun ; Kvesić, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 100-106
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (18 ; 2009)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura; integrirana nastava
(physical education; integrated lecture)
Sažetak
Integrirana nastava, kao paradigma kvalitetnije i uspješnije nastave, prihvaćena je u novim nastavnim pravcima kao nastava koja je našla primjenu u nastavnim predmetima društveno- jezičnog i prirodoslovno-matematičkog područja. Na osnovi praktičnog djelovanja provedenog u nastavnoj praksi na ovom se primjeru može zaključiti, prije svega na osnovi statističkih pokazatelja, da nastava Tjelesne i zdravstvene kulture može biti moderator integrirane nastave. Aktivnim sudjelovanjem u ovakvom obliku nastave, učenici su upoznali sadržaje koji su povezani s nastavnim predmetima zemljopisa, biologije, prirode, matematike i ekologije. Zbog malog uzorka, generalizacija rezultata ovog istraživanja nije u potpunosti moguća na ukupnu populaciju učenika. Bez obzira na tu činjenicu možemo zaključiti da gotovo 85% učenika prihvaća ovakav oblik integrirane nastave gdje su sadržaji kineziologije nositelji provedbenih aktivnosti. Ovakav oblik nastave treba primjenjivati što češće i sa ostalim kineziološkim sadržajima (vožnja biciklom i sl.). Model koji bi bio primjenjiv je uvođenje športskog dana u novi Nacionalni kurikulum. Športski dan obuhvaćao bi aktivnosti izleta i pohoda, te bio bi obavezan za sve učenike. Provodio bi se u prirodi najmanje 4 puta godišnje i učenici bi kroz njega imali integraciju sa ostalim predmetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Badrić
(autor)