Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421642

Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi


Badrić, Marko; Barić, Antun; Kvesić, Mladen
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi // 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 100-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 421642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi
(Physical Education as a moderator of integrated education in primary school)

Autori
Badrić, Marko ; Barić, Antun ; Kvesić, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 100-106

ISBN
978-953-95082-5-6

Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (18 ; 2009)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura; integrirana nastava
(physical education; integrated lecture)

Sažetak
Integrirana nastava, kao paradigma kvalitetnije i uspješnije nastave, prihvaćena je u novim nastavnim pravcima kao nastava koja je našla primjenu u nastavnim predmetima društveno- jezičnog i prirodoslovno-matematičkog područja. Na osnovi praktičnog djelovanja provedenog u nastavnoj praksi na ovom se primjeru može zaključiti, prije svega na osnovi statističkih pokazatelja, da nastava Tjelesne i zdravstvene kulture može biti moderator integrirane nastave. Aktivnim sudjelovanjem u ovakvom obliku nastave, učenici su upoznali sadržaje koji su povezani s nastavnim predmetima zemljopisa, biologije, prirode, matematike i ekologije. Zbog malog uzorka, generalizacija rezultata ovog istraživanja nije u potpunosti moguća na ukupnu populaciju učenika. Bez obzira na tu činjenicu možemo zaključiti da gotovo 85% učenika prihvaća ovakav oblik integrirane nastave gdje su sadržaji kineziologije nositelji provedbenih aktivnosti. Ovakav oblik nastave treba primjenjivati što češće i sa ostalim kineziološkim sadržajima (vožnja biciklom i sl.). Model koji bi bio primjenjiv je uvođenje športskog dana u novi Nacionalni kurikulum. Športski dan obuhvaćao bi aktivnosti izleta i pohoda, te bio bi obavezan za sve učenike. Provodio bi se u prirodi najmanje 4 puta godišnje i učenici bi kroz njega imali integraciju sa ostalim predmetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Badrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Badrić, Marko; Barić, Antun; Kvesić, Mladen
Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi // 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 100-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Badrić, M., Barić, A. & Kvesić, M. (2009) Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi. U: Neljak, B. (ur.)18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova.
@article{article, author = {Badri\'{c}, Marko and Bari\'{c}, Antun and Kvesi\'{c}, Mladen}, editor = {Neljak, B.}, year = {2009}, pages = {100-106}, keywords = {tjelesna i zdravstvena kultura, integrirana nastava}, isbn = {978-953-95082-5-6}, title = {Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {tjelesna i zdravstvena kultura, integrirana nastava}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Badri\'{c}, Marko and Bari\'{c}, Antun and Kvesi\'{c}, Mladen}, editor = {Neljak, B.}, year = {2009}, pages = {100-106}, keywords = {physical education, integrated lecture}, isbn = {978-953-95082-5-6}, title = {Physical Education as a moderator of integrated education in primary school}, keyword = {physical education, integrated lecture}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font