Pregled bibliografske jedinice broj: 421458
Realizacija programa turističke destinacije u sustavu IQM-a
Realizacija programa turističke destinacije u sustavu IQM-a // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 151-154
CROSBI ID: 421458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Realizacija programa turističke destinacije u sustavu IQM-a
(Programme realization of a tourism destination within the IQM system)
Autori
Cetinski, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić, Milena
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2009
Raspon stranica
151-154
ISBN
978-953-6198-71-9
Ključne riječi
programi turističke destinacije, sustav IQM
(tourism destination programmes, IQM system)
Sažetak
Politika integriranog menadžmenta kvalitete uključuje brigu svih subjekata uključenih u turističku djelatnost destinacije. Raspored uloga između svih uključenih partnera mora se urediti tako da se u sklopu razvojne strategije precizno definira uloga, odgovornost i prava svakog partnera u svakoj pojedinoj fazi IQM pristupa. Kreiranje programa temelji se na strategiji planiranja i ciljeva, a izbor ciljeva ovisi o faktorima koji određuju pozicioniranje i strategiju razvoja turističke destinacije. Provedba integralnoga menadžmenta kvalitete (IQM-a) započinje inicijativom lokalne uprave. Slijedi poticanje osnovne djelatnosti i pružanje podrške stručnjacima. Ukazuje se na okolnosti primjene indikatora ocjene zadovoljstva turista, zadovoljstva turističkih stručnjaka, te na procjene učinka turizma na ekonomiju, okoliš i kvalitetu života domicilnog stanovništva. Nakon detaljne analize, dobiveni rezultati ugrađuju se povratnom vezom u proces i kreiranje politike i strategije razvoja. Integrirani menadžment kvalitete bazira se na principu povratne veze i ponavljanja u cirkularnom procesu neprekidnog unapređivanja. Procjena kvalitete zato je neizostavan korak u pretvorbi ugrađivanog pristupa u permanentno razvojni sistem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vinka Cetinski
(autor)