Pregled bibliografske jedinice broj: 421457
IQM - Integrirani menadžment kvalitete turističke destinacije
IQM - Integrirani menadžment kvalitete turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 148-151
CROSBI ID: 421457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IQM - Integrirani menadžment kvalitete turističke destinacije
(IQM – Integrated quality management of a tourism destination)
Autori
Cetinski, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić, Milena
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2009
Raspon stranica
148-151
ISBN
978-953-6198-71-9
Ključne riječi
Integrirani menadžment kvalitete, turistička destinacija
(Integrated quality management, tourism destination)
Sažetak
Obzirom da su u Republici Hrvatskoj najviše zastupljene priobalne turističke destinacije, poseban se naglasak stavlja na specifičnosti integriranog menadžmenta kvalitete ovih destinacija, na način da se analiziraju i prezentiraju suvremeni trendovi ponude i potražnje, značajni za postizanje kvalitete u globalnim procesima. IQM pristup predložen za priobalne turističke destinacije predstavlja globalan, sustavan, fleksibilan i prilagodljiv razvojni okvir za prezentaciju studije slučaja priobalne turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vinka Cetinski
(autor)