Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421456

Upravljanje kvalitetom u turizmu


Cetinski, Vinka
Upravljanje kvalitetom u turizmu // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 145-148


CROSBI ID: 421456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kvalitetom u turizmu
(Quality management in tourism)

Autori
Cetinski, Vinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić, Milena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
2009

Raspon stranica
145-148

ISBN
978-953-6198-71-9

Ključne riječi
modeli kvalitete, turizam, integrirani menadžment kvalitete
(quality models, tourism, integrated quality management)

Sažetak
Istraživanja Europske komisije, koja su sustavno provođena početkom ovog stoljeća, rezultirala su ocjenom dostignutog stupnja kvalitete turističke ponude europskih turistički destinacija. Pored toga, ponuđeni su modeli i kriteriji temeljem kojeg je moguće pratiti i uspoređivati dostignutu razinu kvalitete različitih turističkih destinacija. Naime, polazi se od analize trendova upravljanja kvalitetom u EU, da bi se za potrebe Republike Hrvatske predložila primjena modela "integriranog menadžmenta kvalitete" (IQM). Obzirom da su u Republici Hrvatskoj najviše zastupljene priobalne turističke destinacije, poseban se naglasak stavlja na specifičnosti "integralnog menadžmenta kvalitete" ovih destinacija, na način da se analiziraju i prezentiraju suvremeni trendovi ponude i potražnje, značajni za postizanje kvalitete u globalnim procesima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Vinka Cetinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cetinski, Vinka
Upravljanje kvalitetom u turizmu // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 145-148
Cetinski, V. (2009) Upravljanje kvalitetom u turizmu. U: Blažević, B. & Peršić, M. (ur.) Turistička regionalizacija u globalnim procesima. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 145-148.
@inbook{inbook, author = {Cetinski, Vinka}, year = {2009}, pages = {145-148}, keywords = {modeli kvalitete, turizam, integrirani menad\v{z}ment kvalitete}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Upravljanje kvalitetom u turizmu}, keyword = {modeli kvalitete, turizam, integrirani menad\v{z}ment kvalitete}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@inbook{inbook, author = {Cetinski, Vinka}, year = {2009}, pages = {145-148}, keywords = {quality models, tourism, integrated quality management}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Quality management in tourism}, keyword = {quality models, tourism, integrated quality management}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font