Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421308

Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije


Galičić, Vlado; Plenković, Mario; Kučiš, Vlasta
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije // Društvo i tehnologija 2009.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 421308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije
(Analysis of hotel names in Croatia as a tool of marketing strategy)

Autori
Galičić, Vlado ; Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2009. / - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009

Skup
Drštvo i tehnologija 2009.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hoteli; marketing; komercijalna eksploatacija
(hotels; marketing; commercial exploitation)

Sažetak
Globalno promatrajući, hotelski gosti mogu se klasificirati prema razlogu dolaska (poslovno putovanje ili odmor), broju (individualno ili grupno) i mjestu odakle dolaze (domaći ili inozemni gosti). Da bi pružili što kvalitetniju uslugu, hotelsko osoblje mora razumjeti želje i potrebe gostiju. Jedan od načina je da se otkrije na koji način gosti odabiru hotel. Općenito je poznato da ako je gost već boravio u određenom gradu, postoji velika mogućnost da će odabrati isti hotel za boravak, naravno ako je bio zadovoljan pruženim uslugama. Ako gost nikada prije nije bio u gradu, veća je vjerojatnost da će izabrati neki poznati hotel ili hotel kojeg je lako naći. Faktor koji može utjecati na izbor hotela, osim oglašavanja, osobnih preporuka, lokacije hotela i cijene, je i predrasuda temeljena na imenu hotela. Polazeći od pretpostavke da ime hotela može predstavljati značajno marketinško sredstvo, prvenstveno u komuniciranju s tržištem, u ovom radu je izvršena analiza imena svih kategoriziranih hotela i aparthotela u Republici Hrvatskoj. Obrađena imena hotela razvrstana su prema različitim kriterijima, za koje se smatra da se određenom primjenom dodatnih marketinških akcija mogu iskoristiti za bolje pozicioniranje na emitivnom turističkom tržištu. Osim toga, ime hotela se kroz boravak gosta također može iskoristiti za bolje i uspješnije poslovanje, ukoliko se to ime eksploatira na pravilan marketinški način. Pod time se podrazumijeva « stvaranje priče» o imenu hotela, koristeći ga u gastronomskom, kulturnom, zabavnom i svakom drugom području promocije hotelskog i turističkog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Galičić (autor)

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Avatar Url Vlasta Kučiš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galičić, Vlado; Plenković, Mario; Kučiš, Vlasta
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije // Društvo i tehnologija 2009.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Galičić, V., Plenković, M. & Kučiš, V. (2009) Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije. U: Društvo i tehnologija 2009..
@article{article, author = {Gali\v{c}i\'{c}, Vlado and Plenkovi\'{c}, Mario and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta}, year = {2009}, keywords = {hoteli, marketing, komercijalna eksploatacija}, title = {Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketin\v{s}ke strategije}, keyword = {hoteli, marketing, komercijalna eksploatacija}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gali\v{c}i\'{c}, Vlado and Plenkovi\'{c}, Mario and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta}, year = {2009}, keywords = {hotels, marketing, commercial exploitation}, title = {Analysis of hotel names in Croatia as a tool of marketing strategy}, keyword = {hotels, marketing, commercial exploitation}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font