Pregled bibliografske jedinice broj: 421308
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije // Društvo i tehnologija 2009.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 421308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije
(Analysis of hotel names in Croatia as a tool of marketing strategy)
Autori
Galičić, Vlado ; Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2009.
/ - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009
Skup
Drštvo i tehnologija 2009.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hoteli; marketing; komercijalna eksploatacija
(hotels; marketing; commercial exploitation)
Sažetak
Globalno promatrajući, hotelski gosti mogu se klasificirati prema razlogu dolaska (poslovno putovanje ili odmor), broju (individualno ili grupno) i mjestu odakle dolaze (domaći ili inozemni gosti). Da bi pružili što kvalitetniju uslugu, hotelsko osoblje mora razumjeti želje i potrebe gostiju. Jedan od načina je da se otkrije na koji način gosti odabiru hotel. Općenito je poznato da ako je gost već boravio u određenom gradu, postoji velika mogućnost da će odabrati isti hotel za boravak, naravno ako je bio zadovoljan pruženim uslugama. Ako gost nikada prije nije bio u gradu, veća je vjerojatnost da će izabrati neki poznati hotel ili hotel kojeg je lako naći. Faktor koji može utjecati na izbor hotela, osim oglašavanja, osobnih preporuka, lokacije hotela i cijene, je i predrasuda temeljena na imenu hotela. Polazeći od pretpostavke da ime hotela može predstavljati značajno marketinško sredstvo, prvenstveno u komuniciranju s tržištem, u ovom radu je izvršena analiza imena svih kategoriziranih hotela i aparthotela u Republici Hrvatskoj. Obrađena imena hotela razvrstana su prema različitim kriterijima, za koje se smatra da se određenom primjenom dodatnih marketinških akcija mogu iskoristiti za bolje pozicioniranje na emitivnom turističkom tržištu. Osim toga, ime hotela se kroz boravak gosta također može iskoristiti za bolje i uspješnije poslovanje, ukoliko se to ime eksploatira na pravilan marketinški način. Pod time se podrazumijeva « stvaranje priče» o imenu hotela, koristeći ga u gastronomskom, kulturnom, zabavnom i svakom drugom području promocije hotelskog i turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb