Pregled bibliografske jedinice broj: 421301
Medijska komunikacija u konvergentnom okruženju
Medijska komunikacija u konvergentnom okruženju // Društvo i tehnologija 2009.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 421301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska komunikacija u konvergentnom okruženju
(Media communication in convergent environment)
Autori
Plenković, Mario ; Mustić, Daria ; Hadžić, Slobodan ; Popović, Goran ; Kučiš, Vlasta ; Radoš, Goran ; Vagan, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2009.
/ - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009
Skup
Društvo i tehnologija 2009.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
konvergencija medija; komunikacija; digitalizacija; ICT tehnologije
(convergence of the media; communication; digitalization; ICT technologies)
Sažetak
Proučavajući komunikološku i socijalnu dimenziju postojećih modela komuniciranja, istraživački tim je proveo dijakronijsku i sinkronijsku analizu razvoja medijske konvergencije i medijske digitalizacije na europskim prostorima od 1996. g. do 2006. godine. Istraživački tim je problemski i analitički ukazao na buduće komunikološke i društvene dimenzije medijske konvergencije i medijske digitalizacije do 2012. godine . Rezultati istraživanja su potvrdili postavljeni istraživački cilj, svrhu i istraživačku hipotezu iz koje je razvidno i nedvojbeno da se Hrvatska opredijelila (Ugovorom o pridruživanju s Europskom unijom) za konvergentni, otvoreni i komplementarni komunikacijski sustav, koji omogućuje transparentne medijske slobode, otvorenost, medijsku demokraciju i uvođenje novih medijskih standarda i konvergentnih tehnologija, s ciljem postizanja građanske, socijalne pravde i medijske kohezije na prostorima Republike Hrvatske. Projektni rezultati ukazuju da je medijska konvergencija kontinuirani, evolucijski proces u kojem se prezentiraju novi medijski (komunikološki) sadržaji koji će omogućiti razvoj novih višedimenzionalnih programskih i distributivnih medijskih kanala na svim razinama hrvatske medijske komunikacije. Provedena analiza ukazuje da je razvoj hrvatske medijske konvergencije usklađen s novim digitalnim razvojnim trendovima i novim komunikološkim izazovima. Istraživači ukazuju na još uvijek otvorena tehnološka, društvena i komunikološka pitanja implementacije medijske konvergencije na prostorima Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Goran Radoš
(autor)
Slobodan Hadžić
(autor)
Goran Popović
(autor)
Daria Mustić
(autor)
Mario Plenković
(autor)
Vlasta Kučiš
(autor)