Pregled bibliografske jedinice broj: 420132
Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece
Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece // "Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002. str. 74-77 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 420132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece
Autori
Plavec, Goran ; Marić, Josip ; Baić, Mario ; Aračić, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
"Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
/ Findak Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002, 74-77
Skup
11. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2002. - 26.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
klasični način
(Greco- Roman wrestling)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je usporediti neka antropološka obilježja dječaka hrvača s normama dječaka iste dobi, a koji nisu podvrgnuti programiranom radu osim na nastavi TZK u osnovnoj školi. Utvrđeno je da u večini primjenjenih testova hrvači postižu bolje rezultate (iznad prosjeka i izvrsne). Veće razlike u antropološkim obilježjima hrvači su postigli u šestom i sedmom razredu (oko dvije godine trenažnog procesa), što se je pripisalo planiranom i programiranom radu u hrvačkim školama. Temeljem utvrđenoga, sa sigurnošću se može preporučiti veća frekvencija korištenja hrvačkih sadržaja u planovima i programima osnovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb