Pregled bibliografske jedinice broj: 419845
Analiza nastavnog programa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s ciljem približavanja standardima kvalitete
Analiza nastavnog programa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s ciljem približavanja standardima kvalitete // Zbornik znanstvenog simpozija "Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920. - 2000." / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 91-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 419845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza nastavnog programa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s ciljem približavanja standardima kvalitete
(The analysis of the present curricula at the University of Zagreb Graduate School of Economics & Business in order to reach global quality standards in higher education)
Autori
Frajlić, Dubravka ; Pološki, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik znanstvenog simpozija "Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920. - 2000."
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001, 91-115
Skup
"Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920. - 2000."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.04.2001. - 06.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visokoškolsko obrazovanje; benchmarking; standardi kvalitete;
(high level education; benchmarking; quality standards;)
Sažetak
Približavanje Republike Hrvatske europskim, odnosno globalnim kretanjima uključuje usklađivanje s prisutnim kriterijima i standardima u svim sferama funkcioniranja države. Sigurno da je obrazovanje, osobito visoko školstvo, izuzetno važan segment, jer omogućuje da ljudi razvijaju svoja znanja i vještine i tako postanu osnova konkurentske prednosti organizacija u kojima se zapošljavaju. Ovaj rad predstavlja analizu nastavnih programa smjerova Marketing i Management na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te odabranih fakulteta u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama. Na odabranom uzorku analizira se strukture programa i zastupljenost pojedinih kolegija. Zadatak je istraživanja uvidjeti sličnosti i razlike programa iz marketinga i managementa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i istih programa svjetskih ekonomskih fakulteta i poslovnih škola, s ciljem pozitivnih sugestija u razvoju nastavnih planova i programa studiranja te približavanja standardima kvalitete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb