Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 419787

PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –


Kobetić, Darko
PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –, 2008., diplomski rad, diplomski, EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET, ZAGREB


CROSBI ID: 419787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –
(SUPPORT OF MOBIL EXPERT TEAM AND TEACHER ASSISTANT FOR EDUCATIONAL INCLUSION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS- RESULTS ON OPSERVATION OF CHILD WITH ADHD)

Autori
Kobetić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET

Mjesto
ZAGREB

Datum
26.06

Godina
2008

Stranica
60

Mentor
PROF.DR.SC. LJILJANA IGRIĆ

Ključne riječi
Model edukacijskog uključivanja; mobilni stručni tim; asistent u nastavi; ADHD poremećaj; djeca s posebnim obrazovnim potrebama
(model for eduactional integration; mobile professional team; teaching assistant; ADHD; children with special eduactional needs)

Sažetak
Edukacijsko uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove djece. Njihovim uključivanjem pridonosi se normalnom psihosocijalnom razvoju te se sprečava institucionalizacija. Djeca ostaju u lokalnoj sredini te im se pružaju mogućnosti za ostvarivanje vlastitih potencijala odrastanjem u obitelji i druženjem s vršnjacima iz susjedstva. Svjetska iskustva ukazuju na važnost uspostavljanja sustavne stručne podrške edukacijskom uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama – „ IDEM“ , po uzoru na engleski model, razvija takav oblik podrške edukacijskom uključivanju putem mobilnih stručnih timova i asistenata u nastavi u Republici Hrvatskoj. U radu je prikazana upravo hrvatska modifikacija izvornog modela, koji se već niz godina provodi u praksi. Evaluacija modela provedena je putem kvalitativne i kvantitativne analize rezultata opservacije promjena ponašanja učenika s ADHD poremećajem tijekom direktnog rada asistenta u nastavi i podrške školi putem mobilnog stručnog tima. Rezultati ukazuju na pozitivne promjene u smislu povećanja učestalosti pojavljivanja poželjnih te smanjenja učestalosti pojavljivanja nepoželjnih oblika ponašanja. Detaljna kvalitativna analiza nalazi jasnu poveznicu između provođenja modela edukacijskog uključivanja putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi i pozitivnih promjena

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kobetić, Darko
PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –, 2008., diplomski rad, diplomski, EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET, ZAGREB
Kobetić, D. (2008) 'PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –', diplomski rad, diplomski, EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kobeti\'{c}, Darko}, year = {2008}, pages = {60}, keywords = {Model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim obrazovnim potrebama}, title = {PODR\v{S}KA EDUKACIJSKOM UKLJU\v{C}IVANJU U\v{C}ENIKA S TE\v{S}KO\'{C}AMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRU\v{C}NOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRA\'{C}ENJA JEDNOG U\v{C}ENIKA S ADHD POREME\'{C}AJEM and \#8211;}, keyword = {Model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim obrazovnim potrebama}, publisherplace = {ZAGREB} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kobeti\'{c}, Darko}, year = {2008}, pages = {60}, keywords = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs}, title = {SUPPORT OF MOBIL EXPERT TEAM AND TEACHER ASSISTANT FOR EDUCATIONAL INCLUSION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS- RESULTS ON OPSERVATION OF CHILD WITH ADHD}, keyword = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font